BILDER


Jojo and Sophie


Mateo och Niklas


SIbylle och Niklas (fotograf: Mateo 3,5 ar)


Fotograf: Mateo 3,5 ar


Niklas o Mateo gömmer sig i min säng.
Pa bilden pekar de pa min garderob och
säger : Där finns det monster!



Lisa och Christian


Lisa (jag tror hon gillar att lägga huvudet pa sne)


Elli och Lisa


Matrumsbordet i i Loich. I den delen av huset är gjort av fönster


Dammen i Loich



Huset i Loich


Utsik över sjön där bröllopet hölls.


Niklas (tredje fran höger)  hade uppvisning pa sitt English camp.
"I can see a buffalo...."



Elli och jag var pa IKEA.
Hennes pappa i bakgrunden som förövrigt var en av läkarna under fotbolls EM.



Här har vi Mateo och hans tva hästar fran memory spelet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0