Back in St Pölten

Jag har precis tillagat mig en snabb middag med mixade nudlar och stekta ägg. Snart kommer Elli och Christian och hämtar mig och vi skall till Christians aterförening med hans klass. Men alla är välkomna. (Vi skall till ett "diskotek")
Elli ringde och sa att vi var tvugna att ha klänning och se fina ut. Hon fragade om jag hade nagra higheals och jag sa nej.
Da sa Elli nagot fint. Det gör inget du är fin än da.

Innan dag kom gästerna och vi har varit och plockat svamp, hoppat studimatta och lekt häst. Ja pust vad jobbigt jag har det när jag jobbar.

Kommentarer
Postat av: malin

nej sånt behöver inte vi calrssons, highheals :P

2008-08-10 @ 21:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0